loading...
داستان عشق من به یه مرد ...
عاشق بازدید : 150 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

در مورد فحش در کودکان در بچه سه چهار ساله بهتر است یکه نخورید . بچه های ترسو از دیدن چهره وحشت زده مادر و پدر خیلی می ترسند . می توانید با لحنی جدی به کودکانتان بگویید که شما و اغلب مردم دوست ندارند این جور کلمات را بشنوند و دلتان نمی خواهد فرزندتان این حرف را بزند و بعد هم بحث را خاتمه دهید .

فحش در کودکان

فحش در کودکان

فحش در کودکان ذهن بسیاری از مادران را درگیر خود کرده است . در حدود چهار سالگی کودک ممکن است لغاتی را در ارتباط با دستشویی به کار ببرد . بچه ها در این سن با شادمانی و خشوحالی به هم توهین می کنند و جملاتی مانند ( تو را در توالت می اندازم و سیفون را می کشم ) به کار می برند و احساس می کنند خیلی شجاعت به خرج داده اند . این را مرحله ای عادی تلقی کنید که خیلی زود می گذرد . من به تجربه دیده ام بچه هایی که با استفاده از کلمات رکیک ادامه می دهند کسانی هستند که پدر و مادرشان از شنیدن این کلمات به شدت یکه می خورند و بچه هایشان را تهدید می کنند که حق ندارند دوباره آنها را بگویند .

این جور حساسیت ها در مورد فحش در کودکان تاثیر معکوس دارد . بچه با خودش فکر می کند ، (این بهترین راه برای بالا آوردن کفر انهاست . عجب کیفی دارد ! این جوری من بر پدر و مادرم تسلط پیدا می کنم ) پدر و مادر کودک دائما از این وضع نگرانتر و عصبی تر می شوند .

آسان ترین راه برای این که کودک دیگر از کلمات زشت استفاده نکند این است که به او اعتنا نکنید . اگر کودک این کلمات را به کار ببرد ، ولی واکنشی نبیند ، احتمال این که علاقه اش را به استفاده از کلمات رکیک از دست بدهد زیاد است .

در بچه های دبستانی فحش در کودکان جدی تر می شود . بچه ها بزرگ می شوند و کلمات زشت و رکیک را از دوستانشان یاد میگیرند . مدت ها قبل از این که معنی کلمات را بدانند ، متوجه می شوند که بی ادبی است . از آنجا که بچه ها هم آدم هستند ، این کلمات را تکرار می کنند تا نشان بدهند که خیلی عاقل شده اند و از این که کمی بد باشند ، نمی ترسند . برای پدر و مادر وظیفه شناس بسیار تکان دهنده است که این کلمات را از دهان کودکان شیرین و معصوم خود بشنوند .

 

برای مطالعه کم کردن گاز گرفتن کودکان کلیک کنید .

.

یک مادر خوب  در مقابل فحش در کودکان باید چه کند ؟

در مورد فحش در کودکان در بچه سه چهار ساله بهتر است یکه نخورید . بچه های ترسو از دیدن چهره وحشت زده مادر و پدر خیلی می ترسند . همین انها را نگران می کند و از این که در اطراف بچه هایی که حرف های رکیک می زنند بگردند به شدت می ترسند . ولی اغلب بچه ها از این که کاری می کنند که پدر و مادرشان یکه بخورند دست کم توی دلشان خیلی خوشحال می شوند ، برای همین به این کار ادامه می دهند تا دوباره همان تاثیر را بگذارند . بعضی ها هم با تهدیدهای پدر و مادر این حرف ها را در خانه نمی زنند ریال ولی به محض این که پایشان جای دیگر می رسد شروع می کنند .

نکته مهم این است که وقتی به بچه ها نشان می دهید که قدرت دارند همه دنیا را مفتضح کنند ، انگار به دستشان یک توپ جنگی داده اید و التماس می کنید که ، ( تو را به خدا شلیک نکن) . از سوی دیگر فکر نمی کنم که همیشه هم باید ساکت وصامت بنشینید و تحمل کنید . به گزارش آسان طب می توانید با لحنی جدی به کودکانتان بگویید که شما و اغلب مردم دوست ندارند این جور کلمات را بشنوند و دلتان نمی خواهد فرزندتان این حرف را بزند و بعد هم بحث را خاتمه دهید . پس به طور کلی یکه نخورید که آنها فکر کنند بر شما تسلط دارند . اما در کنارش از تفکر مردم در مورد افرادی که فحش می دهند یا از ناراحتی شما از فحش دادن انها و غیره برایش حرف بزنید و او را قانع کنید .

 

منبع مطلب فحش در کودکان : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ღ♥ღسلام خوبــے ؟ ღ♥ღ

منم یه آدمم مثل بقیـﮧ
یـﮧ روز به یـﮧ مرد دل بستم یـﮧ مرد مهربون
یـﮧ روز دیگـﮧ اون منو از خودش جدا کرد
دوس ندارم خاطرات بدمو بنویسم
پس خاطرات خوشِ با عشقمو مینویسم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

یه تیکه شعر از خواننده مورد علاقم مجید خراطهای عزیز میگم:
توی این خونه میپیچید همیشه بوی عطر تو،
بازم باختم توی بازی بازم یکی به نفع تو

شاید یک روزی این حرفام منو یاد تو بندازه،
بفهمی عاشقت بودم بدون حد و اندازه

تو که رفتی و بارونی ولی قلبم پر از درده،
اخه کی مثل من دورت مثه پروانه میگرده

اصلا چی شد به این زودی شدم دلداده و ولگرد،
کی دستاشو گرفت این بار که دستای منو ول کرد

چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه داغونه،
نه انصافا چیکار کردی که از دنیا دلم خونه

فضای خونمون بی تو مثه انبار اندوهه،
چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه بی روحه

شبو فکرو خیال تو چرا خوابم نمیگیره،
نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفتو تو هم تنهایی سر کردی،
توی تنهایی میپوسم نمیزارم که برگردی

نمیخوام دیگه برگردی تو که تنها نمیمونی ،
ولم کردی به جرمی که خودت حتی نمیدونی

منم میرم از این خونه خداحافظ درودیوار،
خداحافظ شکستم من به یاد اولین دیدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظرتون عشــق من به عشقــم «سجاد» چقدره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 1,179
  • بازدید کلی : 9,153