loading...
داستان عشق من به یه مرد ...
عاشق بازدید : 150 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

- به سلامتی اوטּ " پسرے " که به دختره دست نزב و گفت :...

 

شاید مال هم نباشیم ،، نمیخوام בست خورده بشــے...! 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ღ♥ღسلام خوبــے ؟ ღ♥ღ

منم یه آدمم مثل بقیـﮧ
یـﮧ روز به یـﮧ مرد دل بستم یـﮧ مرد مهربون
یـﮧ روز دیگـﮧ اون منو از خودش جدا کرد
دوس ندارم خاطرات بدمو بنویسم
پس خاطرات خوشِ با عشقمو مینویسم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

یه تیکه شعر از خواننده مورد علاقم مجید خراطهای عزیز میگم:
توی این خونه میپیچید همیشه بوی عطر تو،
بازم باختم توی بازی بازم یکی به نفع تو

شاید یک روزی این حرفام منو یاد تو بندازه،
بفهمی عاشقت بودم بدون حد و اندازه

تو که رفتی و بارونی ولی قلبم پر از درده،
اخه کی مثل من دورت مثه پروانه میگرده

اصلا چی شد به این زودی شدم دلداده و ولگرد،
کی دستاشو گرفت این بار که دستای منو ول کرد

چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه داغونه،
نه انصافا چیکار کردی که از دنیا دلم خونه

فضای خونمون بی تو مثه انبار اندوهه،
چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه بی روحه

شبو فکرو خیال تو چرا خوابم نمیگیره،
نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفتو تو هم تنهایی سر کردی،
توی تنهایی میپوسم نمیزارم که برگردی

نمیخوام دیگه برگردی تو که تنها نمیمونی ،
ولم کردی به جرمی که خودت حتی نمیدونی

منم میرم از این خونه خداحافظ درودیوار،
خداحافظ شکستم من به یاد اولین دیدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظرتون عشــق من به عشقــم «سجاد» چقدره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 1,227
  • بازدید کلی : 9,201