loading...
داستان عشق من به یه مرد ...
عاشق بازدید : 317 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/manosajad/Pictures/khod.jpg

 

 سلام!

 

امشب شبيه كه ازهم جدا شديم نه سجاد باور نميكنم به هين راحتي ازهم جدا شده باشيم.چرا؟

اخه چرا بايد اينجوري بشه مگه بهم قول نداده بودي شبا بي من نخوابي؟

مگه نميگي بدون من نميتوني بخوابي؟

سجاد جوابمو بده كجايي؟تو كدوم دنيا سير ميكني چرا جواب

حرفاو سوالامو نميدي؟چرا گذاشتي به اين راحتي تموم شه؟

مگه نميگفتي دوسم داري؟عاشقمي؟

بس چي شد؟مگه نميگفتي نميذاري هيچ وقت از بيشت برم؟

مگه اينارو نگفته بودي؟حالا كجايي كه جواب حرفامو بدي؟گرفتي خوابيدي بدون اين كه بفهمي من تو چه حالي هستم.

با خيال راحت بي اينكه نگرانم باشي خوابيدي؟سجاد چرا با احساساتم بازي كردي؟

من بد بودم و بهت محبت نكردم  تو ديگه چرا مثل خودم بد شدي؟

مگه جواب بدي رو با بدي ميدن؟

من بلد نبودم محبت بكنم من بلد نبودم خوب باشم تو كه خوب بودي چرا اين كارو باهام كردي؟

يادته چه روزهايي چه حرفايي بهم گفتي؟

ديگه دوسم نداري مگه نه؟

من هميشه اين حرفو بهت ميگفتم ولي خودتم ميدوني كه وقتي عصبي ميشم زيب دهنمو.....

توچرا گذاشتي اين رابطه تموم بشه؟

چون ازم خسته شدي؟؟؟اره؟توهم مثل بقيه تنهام گذاشتي؟سجاد وقتي ياد اون چشاي عسليت ميوفتم كه هيچ وقت نتونستم راحت بهشون نگاه كنم وقتي ياد بوسايي ميوفتم كه...

كجا رفتن؟ديگه تموم شدن توكه هيچ وقت نمياي اينجا حرفامو بخوني.

واسه چي مينويسم؟توكه اين حرفامو نميبيني/چيكار كنم؟هان؟

خيال ميكردم خدا انتقام همه روزاي سخت زندگيمو با دادن تو بهم گرفته با اومدنت تو زندگيم ارومم كرد.

ولي حالا چي؟چي شده؟كي بودم كي شدم؟چي بودم چي شدم؟تورو داشتم حالا كيو دارم؟

ياد حرفايي ميوفتم كه واسه اينده تصميم گرفته بوديم سجااااااااااااااااااد باشوووووو از خواب باشووووووووو

شايد قسمت اين بود ولي هرچي كه هست ديگه ازم سير شدي امشب بدترين شب زندگيم بود هيچ وقت فراموشش نميكنم تورم فراموش نميكنم چه حرفايي بهم گفتيو زيرش زدي

چه قولايي بهم داديو انجامشون ندادي.چي تو حقم كردي سجاد؟اومده بودي خواستگاريم ديگه نه؟

ميخواستي كارارو حل كني؟اره همشون حل شدن امشب شب عروسيمون بود.

اميدوارم يروزي اين حرفامو بخوني.

برات ارزوي خوشبختي ميكنم از خدا ميخوام يه دختري كه لياقتت رو واقعا داشته باشه و بتونه خوشحال نگهت داره قسمتت كنه منم رفتم بي كارم.

خدافظ مهربونم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ღ♥ღسلام خوبــے ؟ ღ♥ღ

منم یه آدمم مثل بقیـﮧ
یـﮧ روز به یـﮧ مرد دل بستم یـﮧ مرد مهربون
یـﮧ روز دیگـﮧ اون منو از خودش جدا کرد
دوس ندارم خاطرات بدمو بنویسم
پس خاطرات خوشِ با عشقمو مینویسم

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

یه تیکه شعر از خواننده مورد علاقم مجید خراطهای عزیز میگم:
توی این خونه میپیچید همیشه بوی عطر تو،
بازم باختم توی بازی بازم یکی به نفع تو

شاید یک روزی این حرفام منو یاد تو بندازه،
بفهمی عاشقت بودم بدون حد و اندازه

تو که رفتی و بارونی ولی قلبم پر از درده،
اخه کی مثل من دورت مثه پروانه میگرده

اصلا چی شد به این زودی شدم دلداده و ولگرد،
کی دستاشو گرفت این بار که دستای منو ول کرد

چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه داغونه،
نه انصافا چیکار کردی که از دنیا دلم خونه

فضای خونمون بی تو مثه انبار اندوهه،
چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه بی روحه

شبو فکرو خیال تو چرا خوابم نمیگیره،
نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفتو تو هم تنهایی سر کردی،
توی تنهایی میپوسم نمیزارم که برگردی

نمیخوام دیگه برگردی تو که تنها نمیمونی ،
ولم کردی به جرمی که خودت حتی نمیدونی

منم میرم از این خونه خداحافظ درودیوار،
خداحافظ شکستم من به یاد اولین دیدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظرتون عشــق من به عشقــم «سجاد» چقدره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,178
  • بازدید کلی : 9,152